    From: "Karola" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy moze nie wydac mi samochodu?
    Date: Sat, 14 May 2005 17:52:46 +0200

    Handlarz sprowdzil mi auto i zawiozl je do swojego znajomego lakiernika do
    garazu zeby poprawic tam pare rzeczy. Mial zaplacic jemu za wszystko (1tys
    zl) a ja mialam odebrac gotowy samochod. Niestety handlarz powiedzial, ze
    nie ma teraz pieniedzy, a lakiernik powiedzial, ze nie wyda mi autka dopoki
    nie dostanie pieniedzy. Wszystko zalatwione bylo ustnie, "lakiernik" nie ma
    warsztatu tylko zrobil to w swoim przydomowym garazu (bez zlecenia, nie
    prowadz zadnej dzialalnosci itd.. po prostu praca na czarno po godzinach
    pracy).
    Jak moge odzyskac samochod, bo nie bede placila za cos za co mial zaplacic
    handlarz (tez nie ma firmy, osoba prywatna). Lakiernik ma wszystkie
    dokumenty od auta (umowa kupna sprzedazy, francuski dowod rejestracyjny na
    moje nazwisko, bo samochod zostal kupiony na mnie we francji i tam
    zarejestrowany na mnie).
    Moge po prostu wezwac policje i zmusic go do tego zeby wydal mi autko?