  • Data: 2007-06-14 19:57:15
    Temat: Czy moge zostac ukarany przez sad za moja zmarla matke?
    Od: Sevi <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    we wtorek bralem udzial w sprawie spadkowej po babci.
    Sprawa spadkowa zostala rozpoczeta przez moja zmarla juz matke po
    ktorej sam dziedzicze w pelni.

    Matka napisla do sadu ze nic nei wie o testamencie i prosi o
    przeprowadzenie sprawy.
    Teraz w trakcie sprawy okazalo sie ze wdowa po zmarlym bracie matki ma
    testament od 17 lat tyle ze nigdy go nie ujawnila.

    Zeznania pozostalych zyjacych osob sa rozne jedni mowia ze widzieli
    testament inni ze nie widzieli, matka sama w jednym z pism ktore
    znalazlem a ktore sa w aktach sprawy wystepowala do wdowy zeby
    testament ujawnila, ta z tego co wiem nigdy go nawet mojej matce nie
    pokazala.

    Sedzina na rozprawie jak sie dowiedziala ze jesttestament stwierdizla
    ze sprawea bedzie karna i moze sie opczec o prokurasture za skaldanie
    falszycych zeznan. Dopiero odpuscila jak sie zorientowala ze moja
    matka nie zyje.

    Czy ja jako jedyny spadkobierca po mojej matce moge zostac ukarany za
    nia jesli sie okaze ze sprawa sie nadal bedzie toczyc?

    Podrawiam,