  • 11. Data: 2007-05-09 19:41:01
    Temat: Re: Czas pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jk pisze:

    > Oczywiście Art. 151(4). § 1

    Nie oznacza to że osoba taka może pracować dowolną ilość. Pracować po
    godzinach ma tylko wyjątkowo.
    Jeśli chcesz się tym dodatkowo zainteresować to przeczytaj sobie

    2004.06.08 wyrok SN III PK 22/04 OSNP 2005/5/65

    Osoby zatrudnione na stanowiskach kierowniczych nie mogą być pozbawione
    prawa do dodatkowego wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych
    (art. 135 § 1 k.p.), jeżeli wskutek niezależnej od nich wadliwej
    organizacji pracy są zmuszone do systematycznego przekraczania
    obowiązujących norm czasu pracy.

    2004.12.14 wyrok SN II PK 106/04 OSNP 2005/15/221

    Powodowane względami organizacyjnymi, stałe wykonywanie pracy ponad
    normę czasu pracy przez pracownika zajmującego stanowisko kierownicze
    nie pozbawia go prawa do dodatkowego wynagrodzenia za pracę w godzinach
    nadliczbowych

    z uzasadnieniem.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 12. Data: 2007-05-09 19:44:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Artur pisze:

    > Poddałem w wątpliwość tezę że minister podlega pod Kodeks Pracy

    Wszystkie stosunki pracy (umowa, mianowanie, powoływanie) podlegają pod
    kodeks pracy chyba że jest to uregulowanie odrębne (art. 5 kp).

    Tylko że nie mogę znaleźć tych przepisów odrębnych co do ministrów (poza
    ustawą o pracownikach państwowych).
    Jeśli uważasz że nie podlega pod wskazane przez mnie przepisy to wskaż,
    te uregulowania odrębne co do pracy ministrów.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 13. Data: 2007-05-09 19:46:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jk pisze:

    > Stosunek zatrudnienia premiera i ministrów jest natomiast równoważny
    > urzędniczym stosunkom pracy, określonym ustawą z 16 września 1982 r. o
    > pracownikach urzędów państwowych.

    Czyli krótko mówiąc to ustawa o której mówiłem. A tam jest norma czasu
    pracy dla pracowników, którą Gosiewski pernamentnie narusza ...
    Może PIP się tym zainteresuje :) ?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 14. Data: 2007-05-10 07:39:52
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 09 May 2007 21:46:35 +0200, Johnson napisał(a):

    > A tam jest norma czasu pracy dla pracowników, którą Gosiewski pernamentnie narusza

    To następca Harpagana, Pstrowskiego i im podobnych ;)

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"