    From: "Kornio" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czas oczekiwania na decyzję po odwołaniu.
    Date: Tue, 01 Feb 2011 11:33:36 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam,
    chciałbym zasięgnąć informacji w następującym problemie:
    28.12.2010 złożyłem odwołanie do Odwoławczej Komisji Stypendialnej w swojej
    szkole dotyczące nieprzyznania stypendium naukowego (WWSIS), niestety do dnia
    dzisiejszego nie mam odpowiedzi. Na odpowiedź na wcześniejsze pismo do Komisji
    dotyczące wątpliwości co do wysokości wypłacanego stypendium czekałem ponad dwa
    miesiące, a i tak odpowiedź uzyskałem tylko od Kanclerza po mailu z pytaniem
    dlaczego nie otrzymuję odpowiedzi od Komisji.
    Czy jest jakaś podstawa prawna, która reguluje czas odpowiedzi na odwołanie? Bo
    tym razem już nawet Kanclerz nie odpowiada na moje pytanie jak długo można
    czekać...

    --
    Pozdrawiam,
    Kornio