eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCo z tym zrobic ??? › Co z tym zrobic ???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "Mabu" <m...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co z tym zrobic ???
    Date: Mon, 5 Aug 2002 13:43:31 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <ailocu$qol$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cz.com.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1028547806 27413 213.77.4.194 (5 Aug 2002 11:43:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Aug 2002 11:43:26 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:101978
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam Szanownych Grupowiczów !!!
    Mam problemy z pewnym operatorem telefonii komórkowej, a dokładniej z
    telefonem, który zakupiłem w promocji.
    Oto cała historia:
    Zakupiłem w promocji telefon wraz z aktywacją na abonament. Umowa podpisana
    była w pazdzierniku zeszlego roku. Mowi ona iz przez dwanascie miesiecy nie
    moge rozwiazac umowy a reszta to standard (te same wymagania co w innych
    promocjach).
    Wszystko OK do poki nie zepsul mi sie telefon. Oddalem go do salonu w ktorym
    go kupowalem i poprosilem o wymiane na nowy z tytulu rekojmi. Tam
    poinformowali mnie ze z tytulu rekojmi to oni mi go najpierw naprawia bo tak
    mowia procedury dotyczace rekojmi. Zgodzilem sie. Telefon po powrocie z
    naprawy dzialal dwa dni potem znow sie popsul. Znow go oddalem do salonu ale
    teraz juz zarzadalem wymiany. Tak tez uczynili. I znow telefon dzialal dwa
    dni i sie zepsul.
    Cala procedura byla taka sama jak wyzej opisalem czyli najpierw naprawa za
    drugim razem wymiana.
    Teraz mam juz trzeci telefon i dalej nie dziala poprawnie !!!
    Chce inny telefon !!! Innej marki !!!
    Rozmawialem z Biurem Obslugi Klienta ale tam powiedzieli mi ze moga mi
    wymienic tylko na taki sam bo tak mowia zasady rekojmi.
    I tu moje pytania:
    Czy nie da sie wymienic tego telefonu na inny (nie ma wyjatkow w przepisach)
    ???
    Jezeli ten telefon nie spelnia wymagan czy mam prawo zerwac umowe jezeli nie
    wymienia mi go na inny model ??? ( nie chce rezygnowac z tego operatora ale
    nie mam mozliwosci do bezproblemowego korzystania z uslug sieci)

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz
    www.intersklep-info2000.prv.pl
    i...@k...chip.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1