  • Data: 2004-02-28 05:47:34
    Temat: Co z tym można zrobić
    Od: "Maciek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych grupowiczów mam pytanie . Jest małżeństwo z 4 letnim
    starzem i niestety od początku sie nie układa na początku On chciał rozwód
    potem Ona ale jakoś ucichło. W tej chwili Ona chce sie rozwieść ale On nie
    chce , a jak tak dalej pójdzie to Ona wyląduje w szpitalu psychiatrycznym. W
    domu są awantury On ciągle tylko obiecuje a nic nie robi ,wpada w furię jest
    bardzo nadpobudliwy siłą zmusza Ją do seksu , jak cos mu sie nie podoba
    przyciska ja do sciany i i wydziera sie na nią az ma siniaki jak wpada w
    złość to nie panuje nad sobą Ciągle mówi że sie zabije na jej oczach . Co w
    takiej sytuacji robic pomóżcie Dziękuję Pozdrawiam