  • Data: 2003-04-20 00:23:49
    Temat: Cena bez VAT-u.
    Od: Tomasz Kałużny <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jakie sa konsekwencje dla firmy, ktora umieszcza na swojej reklamie
    tylko ceny netto. Czy obliguje ich to do sprzedazy po tej wlasnie cenie?
    Otrzymalem wczoraj pod drzwi gazetke reklamowa z bardzo atrakcyjnymi
    cenami plus jeszcze rabat jaki mam u nich wypracowany. Na dole jednak
    bylo napisane, ze sa to 'ceny netto'. Nie bylo nawet informacji ile
    wynosi VAT (choc i tak wiadomo przynajmniej dla mnie, ze 22% ;( )

    Pozdrawiam. Tomek.