    From: GurMnf <g...@t...cy[ROT13]>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: CO w Wspólnocie Mieszkaniowej
    Date: Sat, 6 Aug 2005 10:23:21 +0200

    Cześć Piotr !

    Dnia (poniedziałek), 2005-08-01 o godz. 11:28:04
    Piotr Fonon f...@p...onet.pl news:dckput$rn0$1@h1.uw.edu.pl
    Napisał na temat "CO w Wspólnocie Mieszkaniowej":

    > A skąd się wzięła spółdzielnia? Dopiero co była wspólnota?

    5 budynków - każdy osobna wspólnota ale zarządcą jest
    spółdzielnia.
    (remonty, dostarczanie opału, koszenie trawników itp)

    > W jakiej skali - liczone tylko w sezonie grzewczym, czy przez cały rok?

    Przez cały rok.

    > Szczęśliwiec!

    Każdy blok ma swój piec CO na olej, więc to było by dla mnie
    korzystne.

    > A mieszkanie grzeją sąsiedzi

    To w takim razie po są podzielniki ciepła i zawory na grzejnikach?
    Czy każdy ma obowiązek grzania na max aby sąsiadom nie było za
    zimno?

    > i oni płacą.

    Oni mają to gdzieś i przez to opłaty na wszystkie media są
    wygórowane.

    > Skąd znowu ta spółdzielnia?

    Nie ważne skąd, pytam o coś innego.

    > Jeszcze większe będzie miał z podzielników. Prowizja za instalację
    > systemu, a koszty ogólne wzrosną.

    W tej chwili koszty mam wyższe od przeciętnych o ok. 50%

    > Zainteresuj się skąd się biorą te koszty. Jeśli w budynku są duże straty
    > ciepła, to po inicjatywie sąsiedzi ci "podziękują" za inicjatywę - masz
    > to jak w banku (no dobrze że tam nie mieszkasz).

    Biorą się stąd, że połowa nie płaci a olej trzeba za coś kupić.

    > Zalecenie jest, ale nie jest to obowiązek o ile mi wiadomo.

    A wiesz gdzie i jak ono brzmi?

    --
    Pozdrowienia,
    GurMnf