  • 1. Data: 2004-09-30 15:00:27
    Temat: Byla firma nie wyplaca mi pensji...
    Od: Papik <p...@a...net>

    Zgodnie z obietnicami "w zartach" nie mam dzisiaj na koncie pensji...
    Wiem,ze osoba, ktora zajmuje sie przelewami, ma zakaz jakichkolwiek wplat na
    moje konto...
    Co w takim przypadku moge zrobic, dokad isc z tym wszystkim bajzlem..
    A moze szepnac slowko naszym klientom,ze ex firma robi takie numery ?

    Pomozcie bo nie chce wytaczac dziala (PIP) na muche (ex firma)...

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze tez jestem Quirkyalone :> *
    GG: 70701

  • 2. Data: 2004-09-30 15:03:44
    Temat: Re: Byla firma nie wyplaca mi pensji...
    Od: Maciej <mazi630@.op.antyspam.pl>

    Papik napisał(a):

> [...]
    > A moze szepnac slowko naszym klientom,ze ex firma robi takie numery ?
    >
    > Pomozcie bo nie chce wytaczac dziala (PIP) na muche (ex firma)...

    Zwrócić sie na piśmie do tej firmy o wypłatę należnego wynagrodzenia i
    zagrozić sprawą w sądzie. Może podziała.

  • 3. Data: 2004-09-30 15:14:52
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 17:03:44 +0200, Maciej napisał/napisała:
    > Zwrócić sie na piśmie do tej firmy o wypłatę należnego wynagrodzenia i
    > zagrozić sprawą w sądzie. Może podziała.

    wyslac poleconym za potwierdzeniem ? :)
    Juz sie za to biore...
    A jakie dowody dla PIP powinienem ze soba miec jakbym jednak chcial to
    dzialo wytoczyc.. ?

  • 4. Data: 2004-09-30 20:52:01
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 17:00:27 +0200, Papik naskrobał(a):

> [...]
    > A moze szepnac slowko naszym klientom,ze ex firma robi takie numery ?
    >
    > Pomozcie bo nie chce wytaczac dziala (PIP) na muche (ex firma)...

    Jeżeli chcesz na ostro to rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia z winy
    pracodawcy art 55 par 1^1 KP i sprawa w sądzie o nakaz zapłaty +
    odszkodowanie wygrana od ręki. Konsekwencje - jesteś bezrobotny :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-10-01 06:40:53
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 30 Sep 2004 22:52:01 +0200, Sebol napisał/napisała:
    > Jeżeli chcesz na ostro to rozwiązanie umowy bez wypowiedzenia z winy
    > pracodawcy art 55 par 1^1 KP i sprawa w sądzie o nakaz zapłaty +
    > odszkodowanie wygrana od ręki. Konsekwencje - jesteś bezrobotny :>

    ale ja juz zlozylem wypowiedzenie do umowy zlecenie, bez podania "waznego
    powodu". Teraz zastanawiaja sie nad kosztami jakie mam im z tego tytulu
    zaplacic..
    Ide dzisiaj do PIPu i zobacze co oni mi powiedzia.. mam gruba teke dowodow
    :))))