    From: Olek <o...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Brak płatności a relamacja
    Date: Sun, 08 May 2005 21:59:33 +0200

    Witam
    Prowadzę firmę i sprzedałem pewnemu kontrahentowi towar (faktura) termin
    płatności minął dwa miesiące temu. Po moich monitach (wezwania do
    zapłaty i groźbie oddanie sprawy do sądu) kontrahent nadal nie płaci ale
    składa reklamację na odebrany towar (podobno niepełnowartościowy).

    W związku z tym mam kilka pytań do fachowców - prawników.
    Jaki jest termin składania reklamacji?
    Czy w ogóle może złożyć reklamację na towar za którego nie zapłacił?
    Jak najszybciej załatwić (ściągnąć pieniądze) ten problem?

    Pozdrowienia
    Olek