  • 1. Data: 2008-01-08 20:22:39
    Temat: Błędy na paragonie i brak zwrotu
    Od: tomi <z...@g...pl>

    Kupowałem ostatnio w sklepie internetowym kilka produktów, jakiś
    niedorozwinięty gościu policzył jeden przedmiot trzy razy, inny dwa
    razy. Nie umie liczyć albo był na kacu i widział podwójnie - nie wnikam.

    Kasę zapłaciłem, a zorientowałem się dopiero jak przyszła przesyłka ze
    złym paragonem.
    Zgłosiłem pomyłkę, obiecali zwrot kasy, ale od miesiąca nie mogę się
    doprosić przelewu.

    Co można z tym zrobić ?

  • 2. Data: 2008-01-09 17:06:55
    Temat: Re: Błędy na paragonie i brak zwrotu