  • 1. Data: 2005-01-06 20:08:08
    Temat: Błędne wyliczenie kwoty wpłaty przez urzędnika a przedawnienie.
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    Jakiś czas temu zamiast 500 zł urzędnik wydziału komunikacji nakazał mi
    zapłacić 1000
    za kartę pojazdu.
    Tak też zrobiłem ale pokapowałem sie że zapłaciłem za duzo po 2 miesiącach i
    odwołanie
    do Woj. Kolegium Odwoławczego nic nie dało, ( za późno - dowidzenia panu).
    Zanim urzędnicy w moim wydziale kom. przestali błądzić naciągneli w ten
    sposób kilku / kilkunastu klientów.
    Czy istnieje jakiś sposób żeby odzyskać zagrabioną kasę?
    Pozew zbiorowy ? czy nie ma sensu ? kto mi tam teraz tą listę oszukanych
    udostępni : (
    hmm...
    pzdrw. krzysiek