  • 1. Data: 2003-01-17 11:08:27
    Temat: Biopaliwa upadły
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Uff...

  • 2. Data: 2003-01-17 11:12:19
    Temat: Re: Biopaliwa upadły
    Od: "Tomasz [ZorB] K." <ZorB|-NOSPAM-|@irc.pl>

    On Fri, 17 Jan 2003 12:08:27 +0100, pix wrote:
    > Uff...

    Czy to znaczy, że prezydent zawetował ustawę?

    P.S.
    Jak się lewica zepnie to weto odrzuci...

    --
    ZorB(at)IRCnet -> #czat
    Those who can, do; those who can't, simulate.

  • 3. Data: 2003-01-17 11:29:41
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czy to znaczy, że prezydent zawetował ustawę?

    Tak :-)

    > P.S.
    > Jak się lewica zepnie to weto odrzuci...

    Nie tylko lewica bo okazuje się, że przeciw było tylko 30 posłów.
    No cóż... zobaczymy.
    Jako że w grę wchodzą spore sumy a duża część posłów nie jest
    IMHO zbyt rozgarnięta może być różnie.

    Pix

  • 4. Data: 2003-01-17 11:53:16
    Od: "Tomasz [ZorB] K." <ZorB|-NOSPAM-|@irc.pl>

    On Fri, 17 Jan 2003 12:29:41 +0100, pix wrote:
    [ciach]
    > Nie tylko lewica bo okazuje się, że przeciw było tylko 30 posłów.
    > No cóż... zobaczymy.
    > Jako że w grę wchodzą spore sumy a duża część posłów nie jest
    > IMHO zbyt rozgarnięta może być różnie.

    Niedawno Rzeczpospolita publikowała listę posłów którzy mają spółki
    przygotowane na czerpanie zysków z wprowadzenia tej ustawy.

    Tam gdzie mogą zarobić to nawet nie będą się zastanawiać...

  • 5. Data: 2003-01-17 12:47:45
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak :-)

    Czyli jednak potrafi zaweetowac ustawe.
    Bo juz tracilem wiare w czlowieka, ze zapomnial
    iz Prezydent RP posiada prawo wetowania i nie ma
    obowiazku podpisywania kazdej ustawy.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 6. Data: 2003-01-17 12:56:26
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Czyli jednak potrafi zaweetowac ustawe.
    > Bo juz tracilem wiare w czlowieka, ze zapomnial
    > iz Prezydent RP posiada prawo wetowania i nie ma
    > obowiazku podpisywania kazdej ustawy.

    Trzeba mu oddać sprawiedliwość bo skandaliczną ustawę
    abolicyjno-deklaracyjną też zablokował chociaż w innym trybie :-)

    Pix

  • 7. Data: 2003-01-17 13:53:16
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Niedawno Rzeczpospolita publikowała listę posłów którzy mają spółki
    > przygotowane na czerpanie zysków z wprowadzenia tej ustawy.
    >
    > Tam gdzie mogą zarobić to nawet nie będą się zastanawiać...

    Cwaniactwo i prywata jednych w połączeniu z głupotą i naiwnością
    drugich tworzy dosyć groźną mieszankę ;-)

    Pix

  • 8. Data: 2003-01-17 13:59:30
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "pix" <p...@w...pl> wrote in message news:b091rl$ete$1@news.tpi.pl...

    > Cwaniactwo i prywata jednych w połączeniu z głupotą i naiwnością
    > drugich tworzy dosyć groźną mieszankę ;-)

    Smialo postapil....

    Ale na pewien czas nas uratowal...

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-01-17 15:19:03
    Od: "Rider" <r...@b...pl>

    Witam,

    Moi drodzy..., to nie ma najmniejszego znaczenia..., ze zavetowal...
    Juz od razu slyszalem glos leppera, ustawa przejdzie veto
    odrzucimy...Wprawdzie IMHO nie jest on zadnym autorytetem w jakiejkolwiek
    kwestii ale myslicie, ze cale psl to o czym mysli juz od pol roku.
    Widzieliscie ostatnio buraka kalinowskiego i innych wypowiadajacych sie o
    biopaliwie PSLowcow. Nogami i rekami bronia swojego super pomyslu. Dolac
    4,5% a w 2006 ma byc 5%, nie dac wyboru kierowcom i jeszcze cene
    podniosa...Wszystko przejdzie bo przeciez jak to mowi kalinowski na tym
    skorzysta kraj...
    Chcialbym to widziec, naprawde nie jestem rolnikiem i wspolczuje niektorym
    ale i sa ci zamozni. Znam kilku, ktorym i bez unii i bez biopaliw nic nie
    grozi...A ja juz to widze jak nawet najbiedniejsi na tym zyskaja...Taaaa...
    Kalinowski i ekipa pewnie juz zabezpieczeni po kilka tysiecy hektarow i
    swoje gorzelnie i tak bedzie sie krecic...Az nie moge patrzec jak we
    wszystkich programach politycznych od jakiegos czasu przedstawiciele psl
    jednym glosem, krzykiem, nie chca nawet slyszec o innym rozwiazaniu. A
    reszta sejmowych baranow chyba w ogole nie ma swojego zdania. Przeglosowali
    pierwsza wersje ustawy a potem nie wiedziec czemu nawet nie pamietali kto i
    zaczym glosowal...To juz jest naprawde zabawne.
    Na podsumowanie dodam, ze slyszalem dzis w radiu ze w unii maja w 2009 roku
    wprowadzic biopaliwa na poziomie 2,5 %...
    Co wy na to...

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 10. Data: 2003-01-17 18:26:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    >Ale na pewien czas nas uratowal...

    Czy ktoś może mi wyjaśnić przed czym uratował i dlaczego ustawa, ktora
    miała chronić nasze, i tak już zmasakrowane środowisko jest tutaj tak
    negatywnie odbierana?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/