  • Data: 2005-02-17 22:12:38
    Temat: Banki, dyspozycja na wypadek śmierci a testament
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie
    Mam pytanie teoretyczne (mam nadzieje ze jak najdłuzej teoretyczne):
    rodzice maja konto w banku, skladaja dyspozycje na wypadek smierci
    (przekazanie jednemu z dwóch synów albo jeszcze komus innemu), sporzadzaja
    równiez testament w którym to spadkobiercami ustanawiaja synów (rozumiem
    ze nawet w przypadku braku testamentu dziedzicza synowie). Iteraz co sie
    dzieje jezeli ta dyspozycja w banku nie jest zgodna z testamentem???

    "_")
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
    Karol Irzykowski