    From: krzysiek82 <k...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Auto z komisu reakcja komisanta na reklamacje
    Date: Mon, 23 Feb 2009 09:53:33 +0100

    Witajcie
    Zgłosiłem najpierw telefonicznie informacje o tym, że auto posiada
    usterki których nie dało się wykryć przed zakupem, komisant powiedział
    do mnie "a co to mnie obchodzi, chce się Pan wyżalić czy coś? niech Pan
    mi dupy nie truje"

    Następnym krokiem będzie wysłanie pisma, ale coś czuje że może być jazda
    z tym komisantem bo kultura to raczej zjawisko obce dla niego :/

    --
    krzysiek82