    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Atr 300 § 2 KK
    Date: Tue, 1 Jun 2004 15:21:35 +0200

    witam po długiej nieobecności i mam prośbę o rozwiązanie dylematu.
    Czy jest jakiś sens składać doniesienie do prokuratury o podejrzeniu
    popełnienia przestępstwa ze wspomnianego w tytule art.

    2. Kto, w celu udaremnienia wykonania orzeczenia sądu lub innego organu
    państwowego, udaremnia lub uszczupla zaspokojenie swojego wierzyciela przez
    to, że usuwa, ukrywa, zbywa, darowuje, niszczy, rzeczywiście lub pozornie
    obciąża albo uszkadza składniki swojego majątku zajęte lub zagrożone
    zajęciem, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    mam już postanowienie komornika o umorzeniu wobec stwierdzenia
    bezskuteczności egzekucji.

    Wygląda że pacjent ukrywa się i zdążył ukryć składniki majątku firmy