  • 1. Data: 2012-08-21 12:07:36
    Temat: Assagne i prawo mnar. i dypl.
    Od: maruda <m...@n...com>

    ... a czy nie można go zapakować do kufra i jako przesyłkę dyplomatyczną
    przewieźć dyplomatycznym samochodem do dyplomatycznego, ekwadorskiego
    samolotu?

    Swoją drogą - wuj Sam poczyna sobie nie mniej bezczelnie, niż wujaszek
    Stalin w demoludach.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2012-08-21 14:12:07
    Temat: Re: Assagne i prawo mnar. i dypl.
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik maruda napisał:
> [...]
    > samolotu?
    >
    > Swoją drogą - wuj Sam poczyna sobie nie mniej bezczelnie, niż wujaszek

    Ale po co ma cierpieć w kufrze, można przecież zrobić go obywatelem
    Ekwadoru i konsulem czy innym attache z immunitetem dyplomatycznym.
    Wtedy pewnie mógłby podjechać legalnie na lotnisko - czerwonym,
    piętrowym autobusem.

  • 3. Data: 2012-08-21 14:37:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 21 Aug 2012 12:07:36 +0200, maruda wrote:

    > ... a czy nie można go zapakować do kufra i jako przesyłkę dyplomatyczną
    > przewieźć dyplomatycznym samochodem do dyplomatycznego, ekwadorskiego
    > samolotu?

    To byłoby pogwałcenie konwencji (w zakresie bagażu dyplomatycznego), więc
    na to nawet Ekwador sobie nie pozwoli.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 4. Data: 2012-08-21 14:42:39
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 21 Aug 2012 14:12:07 +0200, nadir wrote:

    > Ale po co ma cierpieć w kufrze, można przecież zrobić go obywatelem
    > Ekwadoru i konsulem czy innym attache z immunitetem dyplomatycznym

    Po pierwsze nie wiadomo czy Assange chciałby być obywatelem Ekwadoru. Po
    drugie taka nominacja wymagałaby notyfikacji w brytyjskim MSZ, a to też
    byłby niemały zgrzyt (i nawet już nie chce mi się patrzeć czy MSZ ma coś
    do powiedzenia na ten temat).

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 5. Data: 2012-08-21 15:47:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Po pierwsze nie wiadomo czy Assange chciałby być obywatelem Ekwadoru.
    Zawsze może poprosić o "azyl" i obywatelstwo w USA. ;)

    > Po
    > drugie taka nominacja wymagałaby notyfikacji w brytyjskim MSZ, a to też
    > byłby niemały zgrzyt (i nawet już nie chce mi się patrzeć czy MSZ ma coś
    > do powiedzenia na ten temat).
    Zgrzyt to chyba już jest?
    Jeden mniej, jeden więcej, co za różnica?

  • 6. Data: 2012-08-21 17:46:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > To byłoby pogwałcenie konwencji (w zakresie bagażu dyplomatycznego), więc
    > na to nawet Ekwador sobie nie pozwoli.

    najpierw musialby sie wydac ze wlasnie tak wyjechal.

  • 7. Data: 2012-08-22 10:01:57
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    niby w jaki sposob?

    > Ale po co ma cierpieć w kufrze, można przecież zrobić go obywatelem
    > Ekwadoru i konsulem czy innym attache z immunitetem dyplomatycznym.

    ... na ktory sie musi zgodzic kraj hostujacy ambasade.

  • 8. Data: 2012-08-22 17:33:47
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-08-21 14:37:41 +0200, Olgierd <n...@n...problem> said:

    > To byłoby pogwałcenie konwencji (w zakresie bagażu dyplomatycznego), więc
    > na to nawet Ekwador sobie nie pozwoli.

    Natomiast mógłby (ekwadorski ambasador) zacząć regularnie wysyłać
    _pocztę_ w skrzyniach metr na metr na dwa, o wadze ~100 kg.
    Koszt spory, ale i zabawy mnar. i dypl. mnóstwo, gdyby Londyn
    postanowił zajrzeć do środka...
    ;->

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2012-08-22 18:03:58
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-08-22 10:01, Szymon von Ulezalka pisze:

    > ... na ktory sie musi zgodzic kraj hostujacy ambasade.

    No to jak się nie zgodzi, to trzeba go odwieźć... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. SQLwiel

  • 10. Data: 2012-08-22 21:27:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

> [...]
    > w skrzyniach metr na metr na dwa, o wadze ~100 kg.
    > Koszt spory, ale i zabawy mnar. i dypl. mnóstwo, gdyby Londyn postanowił

    Za łatwo prześwietlić bez otwierania