  • 11. Data: 2020-04-07 16:51:11
    Temat: Re: Sonn schodzi do ad personam
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > Wyp... wielbicielu brunatnych prawackich koszulek spod znaku falagi

    Gdzie ty kupujesz swoje czerwone koszulki spod znaku stalinowskiego
    antyfaszysty Baumana? Z jakim zyskiem/narzutem je sprzedają?

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2020-04-08 02:20:44
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-04-07 o 16:51, A. Filip pisze:

    > Gdzie ty kupujesz swoje czerwone koszulki spod znaku stalinowskiego
    > antyfaszysty Baumana? Z jakim zyskiem/narzutem je sprzedają?

    filipku, zamknij tego swego ryja! mało ci, że zasrywasz swoimi
    "mondrosciami" pl.soc.polityka!? sprawa jest poważna.

    --
    Runt

    All's well that ends well.

  • 13. Data: 2020-04-08 07:32:18
    Temat: Re: Sonn schodzi do ad personam a Runt błyszczy "kulturą inaczej"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Runt <R...@a...org> pisze:

    > filipku, zamknij tego swego ryja! mało ci, że zasrywasz swoimi
    > "mondrosciami" pl.soc.polityka!? sprawa jest poważna.

    Świni ryj na myśli?

    Ja nie zmieniam ksywek (jedna newgrupa jedna ksywka).
    Wrzucenie moich postów do mordplika jest banalnie proste.

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2020-04-08 07:46:18
    Od: Runt <R...@a...org>

    W dniu 2020-04-08 o 07:32, A. Filip pisze:

    > Świni ryj na myśli?

    filipku, czytaj ze zrozumieniem i nie dodawaj do mojego tekstu jak
    zwykle swoich "złotych myśli".

    > Ja nie zmieniam ksywek (jedna newgrupa jedna ksywka).

    ja tez nie.

    > Wrzucenie moich postów do mordplika jest banalnie proste.

    nie będziesz ryczeć?

    --
    Runt

    All's well that ends well.