    From: w...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Aneks do umowy na czas nieokreslony
    Date: 30 Mar 2006 23:44:22 -0800

    Witam,prosze o porade.Pracowalem od 7 lat na 1/4etatu,a od 01/11/05
    przeszlem na 3/4 etatu z pensja ok 900zl.Wlasnie dowiedzialem sie
    ,ze pracodawca nie zglosil tej zmiany w urzedach i nadal oplaca
    mnie na 1/4etatu,nie otrzymalem tez zadnego potwierdzenia o zmianie
    warunkow pracy,itd.Na dzien dzisiejszy pracodawca przedlozyl mi do
    podpisu aneks ,który zmienia moje ; obowiazki ,czas pracy na 1/4 i
    pensje 170zl.
    Pytanie czy mam czas na odpowiedz polowe okresu wypowiedzenia tzn.
    1,5miesiaca?
    Czy moge sie domagac wyrównania moich skladek za okres tych
    4miesiecy?