  • Data: 2006-08-28 18:14:37
    Temat: Allegro a mityczne "przepisy" UE o zakupie od os. fizycznych
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jak najbardziej w temacie polskiego prawa.

    Niektórzy sprzedawcy umieszczają w swoich aukcjach teksty
    skopiowane niewiadomo skąd o jakichś miesięcznych gwarancjach i
    konieczności umieszczenia takiej formuły. Pełny tekst formuły
    poniżej.

    Znalazłem aukcję użytkownika "www_w-wa_biz"
    http://www.allegro.pl/item123866940.html
    w której sprzedawca przyznaje się, że pracownicy Alledrogo
    zwrócili mu uwagę, że jest to nieprawda, więc zamieścił
    sprostowanie o następującej treści:

    " Dodano 2006-08-28 11:56
    Sprostowanie pracownicy allegro zwrócili uwage, ze tekst z
    Regulaminu mojej aukcjii:

    "Z powodu nowych przepisów UE o zakupie towarów od osób
    prywatnych informuję, iż sprzedawany przeze mnie towar podlega 1
    miesięcznej pisemnej gwarancji, jeżeli bierzecie udział w aukcji,
    to znaczy że się z tym zgadzacie. Zgodnie z prawem UE dodatek
    taki powinien się znajdować pod każdą aukcją online, w przeciwnym
    przypadku sprzedawca jest zobowiązany do udzielenia rocznej
    gwarancji na towar nowy oraz używany"

    JEST NIEZGODNY Z PRAWDĄ. POPROSTU PRZEGLĄDAJĄC AUKCJE ZNALAZŁEM
    TAKI TEKST I UWIERZYŁEM ŻE ZACZĄŁ RZECZYWIŚCIE FUNKCJONOWAĆ TAKI
    PRZEPIS. WSZYSKIE OSOBY WPROWADZONE W BŁĄD SERDECZNIE PRZEPRASZAM
    JEŻELI BEDĄ CHCIAŁY WYCOFAM ICH OFERTY.

    NOWI LICYTUJĄCY PROSZE TEJ CZEŚCI REGULAMINU O NIE BRANIE POD
    UWAGĘ..."

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: nie pisz chwilowo na Onet, bo listy nie dochodzą !!!