    From: <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty - Prosze o pomoc!
    Date: 19 Apr 2002 12:00:42 +0200

    Szanowni Państwo!

    Jestem studentem czwartego roku studiów dziennych. Mieszkam z ojcem i babcia.
    Do tej pory moja matka przekazywała mi miesięcznie 200-250 zł. Nie bylo to
    umocowane prawnie - tylko poprzez umowę słowna. Kiedy dowiedziała się, że w
    zeszłym roku udało mi się zarobić ok. 10 000 zł (możliwe to było poprzez
    naruszenie tajmnicy korespondencji bo otworzyła zaadresowane na mnie
    rozliczenia służące do rozliczenia się z fiskusem) stwierdzila ze nie bedzie
    juz mi płacić. Aktualnie nie pracuję nigdzie, moja babcia ma emeryturę i
    stanowi ona jedyny stały dochód naszego gospodarwa domowego bo ojciec nie ma
    stałej pracy. W gospodarstwie mojej matki zarabia ona (chociaz tez bez umowy o
    pracę), jej nowy mąż, jej matka ma emeryture, a jej córka z nowym mężem uczy
    się w szkole podstawoej. Chciałbym sie dowiedzieć jakie są szanse wygrania
    sprawy alimentacyjnej, podkreslajac ze jestem studentem studiow dziennych
    (obroniłem licencjat a teraz kontynuuje studia uzupelniajace). Dziekuje