  • Data: 2005-07-12 20:47:30
    Temat: Akt oskarzenia - chce zlozyc wniosek o...?!
    Od: "KrasiaK" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam takie pytanie!
    Jestem poszkodowanym w sprawie o oszustwo internetowe (kwota rzedu 350zl)
    Wlasnie dostalem Akt oskarzenia przeciwko oskarzonemu!

    Chcialbym zlozyc wniosek o to ze chcialbym domagac sie zadoscuczynienia w
    postaci zwrotu mi gotowki ktora stracilem!

    Jak sforumulowac taki wniosek, co w nim zawzec, jak uargumentowac!

    Z gory dzieki za rady!