    From: "marys" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Absurd czy nie ?
    Date: Mon, 9 Feb 2004 12:43:21 +0100

    Witam
    Będąc od piątku do niedzieli w Olsztynie kupiłem bilet autobusowy w piątek o
    godzinie 10.30. Na biledzie napis głosił iż jest to bilet dwu dniowy. Według
    mnie 2dni = 48h. Jednak wracając na stację zostałem zatrzymany przez
    kontrolera w autobusie (pomijając fakt że nie przedstawił mi żadnej
    legitmacji uprawniającej go do takiej kontroli, choc drugi kontroler takową
    posiadał lecz nie on wystawił mi madat) kontroler owy zakomunikował mi iż
    ten bilet nie jest ważny. Zaznacze że była godzina 9.34 tak więc miałem
    jeszcze godzine do wypełnienia się 48h. Mam pytanie czy jest to słuszne, a
    jeżeli nie to w jaki sposób postąpić.
    Pozdrawiam i dziękuje za wszelakie informacje na ten temat.