  • 11. Data: 2007-01-01 15:01:52
    Temat: Re: Abonament TV i tuner cyfrowy
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Wio na pl.soc.polityka

    8-) Że co? Niby czemu?
    Zresztą... prrrryyyyy!

    +inż.leva+

  • 12. Data: 2007-01-01 15:02:30
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Nie karmić trolli idiotów!!!

    Niniejszym nakładam na Ciebie abonament w wysokości 30 zł/m-c za posiadanie
    klawiatury.

  • 13. Data: 2007-01-01 15:27:14
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał

    > Niniejszym nakładam na Ciebie abonament w wysokości 30 zł/m-c
    > za posiadanie klawiatury.

    W odróżnieniu od ustawodawcy, twoje pieprzenie głupot nie ma żadnej
    mocy prawnej.

  • 14. Data: 2007-01-01 19:23:20
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > W odróżnieniu od ustawodawcy, twoje pieprzenie głupot nie ma żadnej
    > mocy prawnej.

    Porównywalną z ich :-)

    +inż.leva+

  • 15. Data: 2007-01-01 20:26:25
    Od: "zoom" <k...@c...pl>

    Użytkownik "Wedan" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli używa się wyłącznie tunerów zainstalowanych w/do komputera, to nie
    > ma
    > obowiązku opłacania abonamentu.

    z czego to wynika - co takiego w przepisach pozwala na wylaczenie
    tej kategorii urzadzen od podlaganiu tego rodzaju oplacie ???

  • 16. Data: 2007-01-01 20:34:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:385c6$45996e88$540a9971$20489@news.chello.pl zoom
    <k...@c...pl> pisze:

    > z czego to wynika - co takiego w przepisach pozwala na wylaczenie
    > tej kategorii urzadzen od podlaganiu tego rodzaju oplacie ???
    Z informacji opublikowanych przez KRRiT.

    Jotte

  • 17. Data: 2007-01-01 20:48:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jotte napisał(a):

    > Z informacji opublikowanych przez KRRiT.

    Ustawa z dnia 21 kwietnia 2005 roku o opłatach abonamentowych nie nadała
    KRRiT prawa do decydowania, co jest, a co nie jest odbiornikiem.
    Definiuje to sama ustawa w art. 2 ust.7:

    Odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym, w rozumieniu przepisów
    niniejszej ustawy, jest urządzenie techniczne dostosowane do odbioru
    programu.

    I nie ma tu określeń powoływanych wcześniej w wątku, jak "natychmiastowe
    użycie". Jest prosta jasna definicja :-) Telefon komórkowy z wbudowanym
    tunerem FM *JEST* odbiornikiem, komputer z kartą TV też.

    Podziękowania należy wysyłać pod adresem sejmu RP oraz krajowej rady (w
    obu przypadkach dotyczy poprzedniej kadencji).

    M.

  • 18. Data: 2007-01-01 20:54:37
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    zoom napisał(a):
    > Użytkownik "Wedan" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > z czego to wynika - co takiego w przepisach pozwala na wylaczenie
    > tej kategorii urzadzen od podlaganiu tego rodzaju oplacie ???

    A odpowiedz sobie z drugiej strony, co jest takiego w przepisach zeby
    traktowac tuner TV do komputera jako telewizor?

    Nie nadinterpretuj istniejacych przepisow i wtedy nie bedzie takich
    problemow...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 19. Data: 2007-01-01 21:04:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:enbs3d$hlb$1@news2.ipartners.pl Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> pisze:

> [...]
    > użycie". Jest prosta jasna definicja :-) Telefon komórkowy z wbudowanym
    > tunerem FM *JEST* odbiornikiem, komputer z kartą TV też.
    Jesteś w mylnym błędzie.
    Ustawy trzeba czytać dokładnie i w całości. Trzeba rozumieć zapisy
    całościowo, nie wybiórczo. W ustawie jest napisane kto jest zobowiązany do
    płacenia abonamentu.
    Jotte

  • 20. Data: 2007-01-01 21:39:34
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:385c6$45996e88$540a9971$20489@news.chello.pl zoom

    > Z informacji opublikowanych przez KRRiT.

    A od kiedy są one w Polsce źródłem prawa?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak