  • 1. Data: 2005-02-04 13:05:10
    Temat: AC i tryg
    Od: "Marcin Łukasik" <u...@e...invalid>

    czesc,

    mam pytanko. jest samochod z AC w trygu. doszlo do stluczki.
    orientuje sie ktos jaka jest maksymalna kwota odszkodownia ac? czy jest to
    iles tam % czy jest to 100%?
    czy jesli kwota ubezpieczenia w danym roku wynosi 15 000zl to podczas
    wyceny mozna ja zanizyc? skoro skladka oplacana jest od kwoty 15000?

    dzieki,
    m.

  • 2. Data: 2005-02-04 20:22:23
    Temat: Re: AC i tryg
    Od: "mival" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Łukasik" <u...@e...invalid> napisał w wiadomości

    > mam pytanko. jest samochod z AC w trygu. doszlo do stluczki.
    > orientuje sie ktos jaka jest maksymalna kwota odszkodownia ac?

    Zdaje sie, ze TU odpowiada do wysokosci sumy ubezpieczenia.

    > czy jesli kwota ubezpieczenia w danym roku wynosi 15 000zl to podczas
    > wyceny mozna ja zanizyc? skoro skladka oplacana jest od kwoty 15000?
    Moga Ci zanizyc. Z tego co mi sie przypomina, to obowiazuje wartosc rynkowa
    z chwili likwidacji szkody.

    Odsylam do ogolnych warunkow AC Tryg.

    Jakby cos trzeba bylo jeszcze, to moge zapytac "znajomego agenta".

    PS. Skad ta szkoda (w jakim miescie bedziesz ja likwidowal) ????

    mival