  • Data: 2004-01-27 13:53:36
    Temat: 2 razy ten sam Windows na jednym komputerze
    Od: "Tukan" <t...@g...cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam WinXp OEM na płytce, instaluje go na kompie na partycji C. Chce mieć
    jednak na tym samym komputerze dwa takie same systemy i drugi chce
    zainstalować na partycji D.
    Czy legalne będzie jeśli zainstaluje 2 razy system z jednej płyty, czy musze
    kupić drugą instalkę ???
    Moim zdaniem OEM przypisany jest do komputera i to czy zainstaluje go na nim
    na dwóch, czy trzech partycjach jest tylko i wyłącznie moją sprawą i jestem
    w porządku wobec prawa.
    Co o tym sądzicie ???