  • 11. Data: 2004-08-08 21:02:48
    Temat: Re: wizyta komornika!!!!!!
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

    > Dnia 8 Aug 2004 11:36:29 +0200, kicur naskrobał(a):

    > niesamowite :)

    > dyskusja się toczy na temat co może komornik - mówiąc że jest kilku
    > komorników którzy postępują w powyższy sposób tylko potwierdzasz powyższe.
    > Natomiast co zrobi w tym konkretnym komornik tego nikt nie powie bo nie
    > jest wróżką - może prawie wszystko.

    Ta... komornik też może ukraść pieniądze wierzycielowi i dłużnikowi i... i co z
    tego? Ja mogę pójść na parking i rozwalić sąsiadowi auto i... co z tego???
    Rozmowa nie toczy się wokół tego co komornik może zrobić w sensie CO MU SIĘ
    ZACHCE - tylko wokół tego co MA PRAWO zrobić komornik i JAKA jest PRAKTYKA!

  • 12. Data: 2004-08-08 22:57:34
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 8 Aug 2004 23:02:48 +0200, kredytobiorca naskrobał(a):

> [...]
    > ZACHCE - tylko wokół tego co MA PRAWO zrobić komornik i JAKA jest PRAKTYKA!

    na razie wnioski dwa :)
    1. komornik w ramach prawa tj KPC może bardzo dużo tj od zajęć przez
    sprzedaż ruchmości/nieruchmości po rewizje osobistą i wezwanie policji.
    2. praktyka wykazuje że kilka/naście procent balansuje na granicy prawa tj
    wykonuje czynności które kończą się uznanymi przez sąd skargami na ich
    czynności ( co nie zmienia faktu że zostały one DOKONANE).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 13. Data: 2004-08-09 10:03:57
    Od: "aq" <a...@v...pl>

    jak wyglada sprawa gdy komornik chce wejsc do mieszkania w ktorym jest pies
    (np. dog niemiecki agresywny) ?
    czy osoby w domu musza np. "unieszkodliwic" psa na czas pobytu komornika ?
    (jezeli tak to na jakiej podstawie ? )