  • 1. Data: 2004-08-24 11:59:17
    Temat: abonament rtv - moga czy nie moga
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Witam!
    W dzisiejszej "Rzeczpospolitej"
    (http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_04082
    4/warszawa_a_4.html)
    napisało m.in.: "Zła wiadomość dla tych, którzy nie płacą abonamentu
    telewizyjnego. Od wczoraj 20 kontrolerów Poczty Polskiej sprawdza w
    stolicy, kto nie uiścił opłaty za telewizor lub radio. Na razie kontrole
    dotyczą tylko siedzib firm i instytucji, ale później obejmą także
    prywatne domy i mieszkania. Mamy obowiązek wpuszczenia kontrolera do
    mieszkania. (...) Poczta Polska chce też kontrolować prywatne
    mieszkania, ale na razie nie wiadomo, kiedy to się zacznie."
    W związku z tym mam pytanie do biegłych w prawie BiSwK: na jakiej
    podstawie prawnej taki "kontroler" może wejść do mieszkania? Co stanie
    się w przypadku, jeżeli nie zgodzę się otworzyć mu drzwi? "Rz" wyraźnie
    pisze, że: "...Mamy obowiązek wpuszczenia kontrolera do mieszkania" -,
    ale nie podaje z czego wynika ten obowiązek, z jakich przepisów...

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 2. Data: 2004-08-24 12:13:18
    Temat: Re: abonament rtv - moga czy nie moga
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

> [...]
    > pisze, że: "...Mamy obowiązek wpuszczenia kontrolera do mieszkania" -,
    > ale nie podaje z czego wynika ten obowiązek, z jakich przepisów...

    Bo nie ma takiego obowiązku, były tu o tym dłuuugie dyskusje. Ja nawet
    faceta przez furtkę nie wpuszczę.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-08-24 12:18:36
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Piotr Zawadzki napisał:

    > pisze, że: "...Mamy obowiązek wpuszczenia kontrolera do mieszkania" -,
    > ale nie podaje z czego wynika ten obowiązek, z jakich przepisów...

    Piszesz na ślepo na grupę, czy czasem ją czytasz ? Ostatnio kupa
    wątków na ten temat ... odpowiedzi udzielone ...
    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 4. Data: 2004-08-24 12:33:46
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Piotr Zawadzki wrote:

> [...]
    > wyraźnie pisze, że: "...Mamy obowiązek wpuszczenia kontrolera do
    > mieszkania" -, ale nie podaje z czego wynika ten obowiązek, z jakich

    Oni są sprytni...
    Do nas wparowała pani bez pukania, i od razu rozpoczęła gadkę o tym czy
    korzystamy z EMS pocztex, ze trzeba Pocztę popierać, itp. pierdoły.
    Podczas całej gadki rozglądała się po pokoju jakby szukała majtek co je
    podczas ostatniej imprezy zgubiła...
    Zawiedziona wyszła, bo radia ani telewizora nie uświadczyła...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-08-24 12:36:32
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    http://kontrola.abonamentu.rtv.ag.bocznica.org

  • 6. Data: 2004-08-24 12:59:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Zawadzki wrote:

    > W związku z tym mam pytanie do biegłych w prawie BiSwK: na jakiej
    > podstawie prawnej taki "kontroler" może wejść do mieszkania? Co stanie

    Na podstawie stosownego nakazu sądowego, w asyście policji. Tylko jaki
    sąd wystawinakaz w tak błahej sprawie?

    > się w przypadku, jeżeli nie zgodzę się otworzyć mu drzwi? "Rz" wyraźnie
    > pisze, że: "...Mamy obowiązek wpuszczenia kontrolera do mieszkania" -,
    > ale nie podaje z czego wynika ten obowiązek, z jakich przepisów...

    Ponownie: w "Rzepie" pracują wyjątkowo niekompetentne pismaki. Gazeta
    usiłuje zachować pozory poważnego pisma, ale czasami chyba nawet Super
    Express jest bardziej merytorycznie poprawny.

  • 7. Data: 2004-08-24 13:01:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Massai wrote:

    > Oni są sprytni...
    > Do nas wparowała pani bez pukania, i od razu rozpoczęła gadkę o tym czy

    Weszła bez waszego pozwolenia? No to do roku odsiadki za naruszenie miru
    domowego :D

  • 8. Data: 2004-08-24 13:12:31
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Weszła bez waszego pozwolenia? No to do roku odsiadki za naruszenie
    > miru domowego :D

    O ile można mówić o mirze domowym w biurze firmy... wlazła z
    korytarza...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2004-08-24 13:26:32
    Temat: Re: abonament rtv - moga czy nie moga [OT]
    Od: Grunwald <s...@y...com>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Ponownie: w "Rzepie" pracują wyjątkowo niekompetentne pismaki. Gazeta
    > usiłuje zachować pozory poważnego pisma, ale czasami chyba nawet Super
    > Express jest bardziej merytorycznie poprawny.

    "wyjątkowo niekompetentne pismaki"? Chyba nie czytasz innych
    gazet/czasopism.

    Jesli nie Rzeczpospolita, to co?

    poz.

  • 10. Data: 2004-08-24 13:29:27
    Od: "AdamF" <n...@n...com>

    > O ile można mówić o mirze domowym w biurze firmy... wlazła z
    > korytarza...

    ROTFL, dla pracoholika biuro to dom, he he :)))