    Subject: Re: męsko męska sprawa elektryczna
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: m <m...@g...com>
    Date: Thu, 26 Apr 2018 10:43:43 +0200

    W dniu 26.04.2018 o 10:25, Kris pisze:

    > A nie prościej wziąć śrubokręt, poświęcić 5minut i zrobić jak należy?

    Nie prościej. Bo się nie da w 5 minut. Musiałbym wymontować tę listwę z
    biurka, rozkręcić ją, dołożyć kabel (zdobyć kabel), na tym kablu
    zamontować męską wtyczkę, na kablu męsko-męskim jedną wtyczkę zamienić
    na gniazdo żeńskie (zdobyć gniazdo).

    Ze względu na swoje dwie lewe ręce bym się nie wyrobił w mniej niż
    godzinę, a estetyka wykonania na pewno pozostawiłaby dużo do życzenia.

    Poza tym to nie moje biurko, więc nie będę tego robił, ciekawi mnie za
    to aspekt prawny.

    p. m.