    Subject: Re: cenzuro-odporność usenetu [Was: Facebook pozwany W POLSCE za cenzurę]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <a...@w...eu> <gXsAE.33422$%G7.13000@fx09.ams1>
    <5cd318e5$0$523$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <1...@4...net>
    <qb613q$r0d$1@node1.news.atman.pl>
    <u...@4...net> <a...@w...eu>
    <5cd9d840$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5cd9e2cd$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <5cda6a83$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 17 May 2019 22:21:52 +0200

    W dniu 14.05.2019 o 09:13, u2 pisze:

    > niekoniecznie kretynów, wystarczy uzasadnione podejrzenie że ktoś jest
    > antysemitą, a antysemita, który nie lubi Jcka, niekoniecznie musi być
    > kretynem:))))))

    Wiesz, niezależnie od tego, jak to sobie wyjaśnisz, to jak ktoś nie chce
    kogoś czytać, to wkłada gościa do KF i po kłopocie. Ja pamiętam jeszcze
    czasy moderacji niektórych grup usnetowych i nie kończące się "tasiemce"
    o tym, co wolno, a czego nie.

    Z tych powodów przykładowo nigdy nie pisałem (poza kilkoma postami) na
    grupę motoryzacyjną, bo "grupa trzymająca władzę" się uparła, że w
    stopce ma być marka samochodu, którym się jeździ. Oczywiście większość
    normalnych wpisała by dla świętego spokoju cokolwiek, ale ja jestem "inny".