    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca po okresie wypowiedzenia - "ostatnie dwie godziny"
    Date: Tue, 30 Jun 2009 20:57:40 +0200

    > mam następujący problem:dzisiaj skończył mi się miesięczny okres
    wypowiedzenia
    > ( zwolnienie z przyczyn ekonomicznych ), natomiast mój pracodawca
    powiedział
    > dzisiaj żebym przyszedł jutro ma dwie, góra trzy godziny skończyć zadanie
    które

    co to znaczy powiedzial ? Poprosil ? Czy zakomunikowal "kowalski, jutro
    jestes na 8 rano ?"

    Bo to zasadnicza roznica. Bo jak poprosil, a Ty wiesz, ze nie skonczyles
    zadania to w ramach dobrych stosunkow mozesz sie chyba poswiecic zwlaszcza
    jak to ma zajac 2-3h.

    Zreszta jak wiedziales jakie dostales zadanie to moze trzeba bylo poprostu
    skonczyc je w czasie ?

    Jak zakomunikowal i zaczal od tego "jak chcesz swiadectwo pracy to jutro na
    8 rano" to bym nie przychodzil i kazal sie cmoknac w pompe

    > zacząłem parę dni temu ( inwentaryzacja biura). Jeżeli nie przyjdę, nie
    > podpisze mi świadectwa pracy.

    hy hy, dobre.

    Tylko zadbaj aby miec udokumentowane, ze kolejny pracodawca nie chce Cie
    zatrudnic bo nie masz swiadectwa.

    Icek