  • Data: 2019-05-09 06:53:17
    Temat: Re: Facebook pozwany W POLSCE za cenzurę
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-05-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A kto mówi, że chce propoagować antysemityzm? No chyba że w rozumieniu,
    > że antysemitą jest ten którego nie lubią Żydzi, to wtedy nie ode mnie to
    > zależy;)

    Cokolwiek propagować co się nie spodoba FB a że FB jest mega PC, więc
    ktos uzna, że to programowanie jest be i nie będzie się chciał z tym
    utożsamia. A skoro tak uzna, to może i uzna, że głosząc treści
    semistyczne i nie-PC w jednym miejscu to moze byc obraza czy coś.

    > To może w kontekście pewnej ustawy za oceanu:
    >
    > Szedł Żyd ulicą i znalazł portfel. Przeliczył i brakowało.
    >
    > BTW - murzynem wielką literą?

    Tak podaje PWN. Przyjmując że chodzi o grupę etniczną, problem z
    wyrazistością tej wielkiej litery jest taki, że raz że nie wszędzie
    występują formy rzeczownikowe (jest przedstawiciel rasy kaukazkiej a nie
    "Kaukazczyk" i raczej używa się form przymiotnikowych, dwa że część jest
    identyczna w znaczeniu obywatel państwa i członek grupy etnicznej - np.
    Chińczyk i Chińczyk, ale już napisanie Malaj jako grupa etniczna jest
    dość naturalne wielką. (Malezyjczyk jako obywatel Malezji). W przypadku
    Murzyna jest tez ten kłopot, że jest i murzyn, np. murzyn zrobił swoje.

    --
    Marcin