  • 1. Data: 2010-08-23 17:41:26
    Temat: Poczta czy maja prawo ? odnosnie DHL 10-08-04
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    i tak długo nie trzeba było czekać
    zamówiłem przeysłke pocztową pobraniową
    zaadresowną na firmę i pojawił sie pracownik poczty
    i zarządał pieczątki bo dostawa jest na firmę...

    no to mu tłumaczę że tutaj pracuję a przesyłka jest prywatna
    mało co bym dostał figę z makiem
    zapłaciłem więc chyba wsio jasne i po sprawie...

    apeluje do wszytskich firm
    wyrabiajcie sobie pieczątki :)

  • 2. Data: 2010-08-24 15:05:26
    Temat: Re: Poczta czy maja prawo ? odnosnie DHL 10-08-04