  • 1. Data: 2005-12-30 00:22:07
    Temat: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Pieszy umundurowany patrol policyjny zatrzymuje do rutynowej kontroli celem
    sprawdzenia, czy nie jest poszukiwany eleganckiego ogolonego pana w
    garniturze.
    Pan zanim wyjął dowód osobisty, poprosił funkcjonariuszy o okazanie odznaki
    policyjnej z numerem. Policjanci wywiesili z kieszonki plakietki, pan
    zanotował numery, po czym policjanci po krótkiej naradzie między sobą
    odstąpili od wykonania czynności mimo iż Pan trzymał już dowód osobisty w
    ręku gotowy do wręczenia funkcjonariuszom i nawet zachęcał ich do dokonania
    czynności.

    Czy wszystko odbyło się prawidłowo ?

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2005-12-30 00:37:05
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy [###k...@n...serwerze.gazeta.pl.###]
    napisał:

    > Czy wszystko odbyło się prawidłowo ?

    Może poznali go i odstąpili od legitymowania jako osoby znanej
    osobiście funkcjonariuszom. Wcześniej go nie poznali. :-)

  • 3. Data: 2005-12-30 00:48:00
    Temat: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli si
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@n...serwerze.gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:1w37zui5tj35b.aqy5gklkb654.dlg@40tude.net...

    > Czy wszystko odbyło się prawidłowo ?

    Ale w czym jest problem? Chcesz dowalić policjantom, bo śmieli cię panie w
    garniturze wylegitymować?

  • 4. Data: 2005-12-30 01:11:51
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Ta sytuacja miala miejsce czy to calkowicie wymyslona sytuacja?
    Bo nie chce mi sie wierzyc zeby byla taka naprawde:)

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2005-12-30 01:35:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > Ta sytuacja miala miejsce czy to calkowicie wymyslona sytuacja?
    > Bo nie chce mi sie wierzyc zeby byla taka naprawde:)

    E tam, zdarzają się i takie kwiatki. Ze mną kiedyś się kłócili o mandat
    za przechodzenie przez ulicę. Kłócili, kłócili, i w końcu też odstąpili
    od czynności bo chyba dosyc dyskusji ze mną na temat PoRD. Szczególnie,
    że potem sprawdziłem w domku, na spokojnie i to ja miałem rację. A
    policjanci, których opisuje autor wątku być może byli zaraz po szkole i
    może przestraszyli się, że coś zrobią źle a gość to jakaś "szycha" :D

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-12-30 01:43:49
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2005 02:11:51 +0100, Jacek23 napisał(a):

    > Ta sytuacja miala miejsce czy to calkowicie wymyslona sytuacja?
    > Bo nie chce mi sie wierzyc zeby byla taka naprawde:)

    Autentyczna.
    Pan w garniturze był funkcjonariuszem policji, zdecydowanie starszy stażem
    od patrolowych. Nie znał ich, ponieważ przebywał na urlopie 300km od
    miejsca zamieszkania.
    Czy powinien pokazać legitymację zamiast dowodu osobistego ?

  • 7. Data: 2005-12-30 02:12:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Czy powinien pokazać legitymację zamiast dowodu osobistego ?

    Nie, a dlaczego?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2005-12-30 03:57:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scream wrote:

    > Nie, a dlaczego?

    Bo zwykle wtedy odstępują od wypisania mandatu, ze przekroczenie
    dozwolonej prędkości :)

  • 9. Data: 2005-12-30 08:04:07
    Od: swiety <s...@n...ma.adresu.pl>

    > Pan w garniturze był funkcjonariuszem policji, zdecydowanie starszy stażem
    > od patrolowych.

    po 1
    to jakis frajer nie policjant a napewno SB-ek
    zaden normalny policjant nie zaczyna rozmowy od spisywania numerow
    swoich "kolegow"
    po 2
    ta historia smierdzi mi opowiadaniem goscia podczas swiat dla
    podtrzymania rozmowy z rodzina - sciema nie ma innej opcji
    poprostu wujek ci glupot naopowiadal

  • 10. Data: 2005-12-30 13:25:54
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    swiety <s...@n...ma.adresu.pl> napisał: