  • 1. Data: 2005-09-29 22:05:01
    Temat: Jak sie bronic przedzabraniem kompa przez policje.....
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    .....biorac poduwage to ze mamy wszystkie programy legalne i zadnych
    nielegalnych materialow.
    Problem w tym ze podobno biora do analizy......tymsamym pozbawiajac
    komputera poprostu, co z tego ze nic nie znajda, jak i tak na jakis
    czas(podobno dlugi) pozbawiaja kompa.
    pozdrawiam

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 2. Data: 2005-09-29 22:27:46
    Od: kim <n...@c...net>

    Jacek23 wrote:

> [...]
    > Problem w tym ze podobno biora do analizy......tymsamym pozbawiajac
    > komputera poprostu, co z tego ze nic nie znajda, jak i tak na jakis

    Wyznacz budzet i kopnij po kieszeni kazdego, od kraweznika po ministra
    po kolei. Bedziesz mial ubawu co nie miara. Kazdy kazdego bedzie
    wskazywal palcem, a na koniec zaplaca bez wyroku. Sprawdzone.

  • 3. Data: 2005-09-30 07:04:10
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    kiedys gdzies czytalem (ale nie wiem czy to prawda) ze gdy sie uprzsz to
    moesz oddac im tylko dysk twardy - bez reszty skrzynki
    dysk sobie kupisz drugi koszt nie wielki a maszyna bedzie dzialac nadal

  • 4. Data: 2005-09-30 07:13:22
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@m...pl>

    Hubertus napisał(a):
    > kiedys gdzies czytalem (ale nie wiem czy to prawda) ze gdy sie uprzsz to
    > moesz oddac im tylko dysk twardy - bez reszty skrzynki
    > dysk sobie kupisz drugi koszt nie wielki a maszyna bedzie dzialac nadal

    A czy jeśli na dysku mam jakieś dane potrzebne do pracy to czy mam prawo
    zrobić ich kopię przez zabraniem dysku przez policję?

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ http://www.karczmarczyk.pl ]

  • 5. Data: 2005-09-30 07:21:50
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > Problem w tym ze podobno biora do analizy......tymsamym pozbawiajac
    > komputera poprostu, co z tego ze nic nie znajda, jak i tak na jakis

    a w ogole to na jakiej podstawie maja zabrac? Maja powody, zeby sadzic, ze na
    hdd jest cos nielegalnego?

    d.

  • 6. Data: 2005-09-30 11:53:47
    Od: ernie ball <g...@s...pl>

    Jacek Karczmarczyk napisał(a):
    > Hubertus napisał(a):
    > A czy jeśli na dysku mam jakieś dane potrzebne do pracy to czy mam prawo
    > zrobić ich kopię przez zabraniem dysku przez policję?

    Mozesz pisemnie poprosic policje o wykonanie takiej kopii, oczywscie
    odpowiednio uzasadniając.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-10-04 15:53:51
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Przykladowo przychodza z donosu, pytaja czy na dysku jest nielegalny soft
    ?
    niema
    oki, zabieramy dysk (lub caly komp) do analizy ....

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 8. Data: 2005-10-04 16:46:03
    Od: "michal_cobra" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?
    > niema
    > oki, zabieramy dysk (lub caly komp) do analizy ....

    Musza miec nakaz :-] Inaczej ich do domu nie wpuszczasz i nic im nie dajesz
    ;-)

  • 9. Data: 2005-10-07 15:54:18
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "michal_cobra" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Musza miec nakaz :-] Inaczej ich do domu nie wpuszczasz i nic im nie
    > dajesz ;-)

    Chyba kolega za dużo filmów amerykańskich się naoglądał :-)
    Jak zapuka policja i powiesz im "nie wpuszczam bez nakazu" to zobaczysz co
    zrobią - zapewniam, że nie będzie to co w filmach amerykańskich.