  • 1. Data: 2004-05-26 08:22:45
    Temat: Działalność gospodarcza na emeryturze?
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witam,
    Prosze o rady co mogę zrobić w tej sytuacji.
    Pobieram zasiłek przedemerytalny, czyli jestem na tzw "wcześniejszej
    emeryturze". Chciałbym jednocześnie założyć małą działalność handlową. Jak mam
    to zrobić, aby wszystko było zgodne z obowiązujacym prawem? Jak kwestia
    podatku (która wersja opodatkowania) bedzie najkorzystniejsza, biorąc pod
    uwagę że dochody nie będa wielkie (przynajmniej na początku). Co z ZUS-em? Czy
    będąc na zasiłku przedemerytalnym, jestem zobowiązany go płacić i jeśli tak to
    czy 100% składki?
    Proszę o fachowe i pewne opinie.
    Piękne dzięki i pozdrawiam.