eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]

  • 11. Data: 2018-11-07 13:30:54
    Temat: Re: Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]
    Od: Kviat

    W dniu 2018-11-07 o 13:19, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 06.11.2018 o 15:58, Kviat pisze:
    > /.../
    >>
    > KLuzica jest jedna i nie musisz jej kopiować.

    Nie muszę, dlatego nie skopiowałem.

    > Tj nie dasz rady:

    A co takiego trudnego widzisz w kopiowaniu?
    Przecież to bardzo prosta czynność...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2018-11-07 13:33:44
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    c-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowani
    e/

    > Jak rozumiem prezydenta (dużego) miasta muszą obowiązywać _niższe_ standardy?
    > Jak niskie standardy muszą więc obowiązywać Prezydenta Polski?

    a to on jakiś szczególny, że ma być inaczej traktowany ?
    poza tym zamiast płakać w internecie złóż zawiadomienie filipku z konopi

  • 13. Data: 2018-11-07 13:35:22
    Od: Kviat

    W dniu 2018-11-07 o 11:55, A. Filip pisze:

    c-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowani
    e/

    > Jak rozumiem prezydenta (dużego) miasta muszą obowiązywać _niższe_ standardy?

    Jak niższe?
    Uważasz kopanie kogoś po nerach za standard wyższy?

    > Jak niskie standardy muszą więc obowiązywać Prezydenta Polski?

    Obejrzyj kilka wystąpień obecnego prezydenta, to się dowiesz, jak niskie
    standardy obecnie go obowiązują.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2018-11-07 13:47:50
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.11.2018 o 11:25, Kviat pisze:
    /../

    > https://oko.press/niezadowolonym-narodowcom-wolno-bi
    c-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowani
    e/

    Po pierwsze nie kobietom tylko kodziarom.
    Po drugie chcącemu nie dzieje się krzywda.

  • 15. Data: 2018-11-07 13:57:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Smok Eustachy <s...@w...pl> pisze:
> [...]
    e/

    > Po pierwsze nie kobietom tylko kodziarom.
    > Po drugie chcącemu nie dzieje się krzywda.

    <ironia> Ależ policja, prokuratura i sądy muszą mieć obowiązek ochrony
    "babć z Radia Maryja" które będą próbować powstrzymać tęczowy pochód
    stojąc z transparentem "Zboczenie nie przejdzie!" </ironia>

    Ja mam niską tolerancje na *idiotów* którzy nie widzą dokąd doprowadzi
    to co popierają bez błyskawicznego stosowania podwójnych standardów.
    W końcu to geje wywalczyli narodowcom prawo do marszów nie blokowanych
    brakiem zgody lokalnych zamordystów a jak dla mnie w porywach
    "stalinowskich antyfaszystów".

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2018-11-07 15:06:05
    Od: Kviat

    W dniu 2018-11-07 o 13:47, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 07.11.2018 o 11:25, Kviat pisze:
    > /../

    c-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowani
    e/

    > Po pierwsze nie kobietom tylko kodziarom.

    Oczywiście pislamisto nie mężczyzno.

    > Po drugie chcącemu nie dzieje się krzywda.

    Oczywiście chciały być skopane po nerach.

    Jesteś kretynem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 17. Data: 2018-11-07 15:12:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Nov 2018 13:47:50 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > chcącemu nie dzieje się krzywda.

    No popatrz, a Twój brunatny brat w wiadomości inicjującej wątek mazgai się,
    że działacz Młodzieży Wszechpolskiej został nazwany faszystą i naruszyli
    jego nietykalność.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 18. Data: 2018-11-07 15:14:35
    Od: Kviat

    W dniu 2018-11-07 o 13:57, A. Filip pisze:

> [...]
    > "babć z Radia Maryja" które będą próbować powstrzymać tęczowy pochód
    > stojąc z transparentem "Zboczenie nie przejdzie!" </ironia>

    Oczywiście, że policja ma obowiązek ochrony. (I trochę ci się
    pomieszało, bo prokuratura i sądy mają trochę inne zadanie)

    Przypomnij mi, kiedy ostatnio jakiś gej skopał po nerach jakiegoś mohera?

    > Ja mam niską tolerancje na *idiotów* którzy nie widzą dokąd doprowadzi
    > to co popierają bez błyskawicznego stosowania podwójnych standardów.

    Ja też mam niską tolerancję na idiotów. Takich bez gwiazdek.

    > W końcu to geje wywalczyli narodowcom prawo do marszów nie blokowanych
    > brakiem zgody lokalnych zamordystów a jak dla mnie w porywach
    > "stalinowskich antyfaszystów".

    Napisz to jeszcze raz, tym razem po polsku.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2018-11-07 15:18:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    c-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowani
    e/

    > Oczywiście pislamisto nie mężczyzno.

    > Oczywiście chciały być skopane po nerach.
    >
    > Jesteś kretynem.

    A do kurwy nędzy kto je niby skopał po nerach?
    Co stało w _podpisanym_ zgłoszeniu do prokuratury?
    [ Groźba kary za fałszywe powiadomienie o przestępstwie]
    Medialne wypociny interesownych dziennikarzyn mam w dupie.

    Odważnie podasz swoje dane osobowe by organizatorzy marszu mogli cię
    pozwać o zniesławienie czy jesteś pseudo antyfaszystą "odważnym" tylko
    anonimowo?

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2018-11-07 15:39:32
    Od: Kviat

    W dniu 2018-11-07 o 15:18, A. Filip pisze:

    c-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowani
    e/

    > A do kurwy nędzy kto je niby skopał po nerach?

    A do kurwy nędzy co za różnica kto je skopał?
    Chciały być skopane, czy nie?

    > Co stało w _podpisanym_ zgłoszeniu do prokuratury?

    A co to ma wspólnego z tym, czy chciały być skopane czy nie chciały?

    > [ Groźba kary za fałszywe powiadomienie o przestępstwie]
    > Medialne wypociny interesownych dziennikarzyn mam w dupie.

    Czyli same się pokopały po nerach, tak?

    > Odważnie podasz swoje dane osobowe

    Byle komu nie podaję.

    > by organizatorzy marszu mogli cię
    > pozwać o zniesławienie czy jesteś pseudo antyfaszystą "odważnym" tylko
    > anonimowo?

    O czym ty bredzisz? Ja ten artykuł napisałem, czy co?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr