  • 51. Data: 2009-02-24 20:46:33
    Temat: Re: ubawilem się jak czytałem co napisaliście
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:139f.00000399.49a45a44@newsgate.onet.pl kogutek
    <k...@o...pl> pisze:

    > Nie da się czytać ze zrozumieniem jak za przeproszeniem idiota
    Nie przepraszaj, przecież po prostu się przedstawiłeś

    > nie znający
    > realów życia próbuje udowodnić że kaczki szczekają.
    Tu sobie komentarz oczywiście darujemy.

    > Jak jesteś taki
    > cwany to daj chociaż jeden przepis że można odmówić takiej jak temacie
    > kontroli, i nie ponieść konsekwencji.
    A nie mówiłem, że młotów nie rozumiejących czytanych treści coraz więcej?

    > A co do butów tatuśka. Po co mi oglądać słomę.
    Nic nie masz oglądać tylko pozdrowić buty mego ojca i z powrotem buraki
    kopać zapieprzaj.
    Zrozumiałeś, kolego mojej kozy?

    --
    Jotte

  • 52. Data: 2009-02-24 20:57:30
    Temat: Re: Celnik znalazł olej opałowy w baku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cranky wrote:

    > Piotruś gdzie ty kodeks drogowy czytałeś?

    On nawet nie wie co to jest. Po prostu od czasu do czasu coś sobie
    napisze "co mu się wydaje, że tak powinno być".

  • 53. Data: 2009-02-24 21:21:49
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > A nie mówiłem, że młotów nie rozumiejących czytanych treści coraz więcej?

    > Nic nie masz oglądać tylko pozdrowić buty mego ojca i z powrotem buraki

    Widać że pożyczał Ci buty. Typowy małorolny jesteś. Wygrać nie potrafisz
    przegrać nie umiesz.

  • 54. Data: 2009-02-24 21:28:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:139f.000003a4.49a464ed@newsgate.onet.pl kogutek
    <k...@o...pl> pisze:

    > Typowy małorolny jesteś. Wygrać nie potrafisz
    > przegrać nie umiesz.
    Ja się tobą, parobasie, bawię, a ty tego nawet nie dostrzegasz.

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2009-02-24 21:40:42
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > W wiadomości news:139f.000003a4.49a464ed@newsgate.onet.pl kogutek

    > Ja się tobą, parobasie, bawię, a ty tego nawet nie dostrzegasz.
    >
    > --
    > Jotte

    Co mam dostrzec jak ciebie nie ma. Powietrza nie widać. Jak byś przeszedł to bym
    poczuł obornik. Ale nic więcej. A przy okazji. Byle kto mnie nie obrazi. A taki
    co go jeszcze nie ma tym bardziej.

  • 56. Data: 2009-02-24 22:00:13
    Temat: [nie czytać, same bluzgi]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:139f.000003b8.49a4695a@newsgate.onet.pl kogutek
    <k...@o...pl> pisze:

    > Co mam dostrzec jak ciebie nie ma.
    To komu, baranie odpisujesz?

    > Jak byś
    Jakbyś pisze się razem, tumanie.

    > przeszedł to bym poczuł obornik. Ale nic więcej. A przy okazji. Byle kto
    > mnie nie obrazi. A taki co go jeszcze nie ma tym bardziej.
    Nie mogę i nie próbuję cię obrazić, bo jak obrazić odchody?
    Nie możesz mnie obrazić, kał obrazić nie może, kał tylko cuchnie i brudzi.
    Pogadałem sobie z człekokształtnym stolcem.
    Wystarczy.
    Spuszczam wodę i opuszczam wychodek.
    Zabulgocz jeszcze, zanim szambowóz cię wywiezie do oczyszczalni.

    --
    Jotte

  • 57. Data: 2009-02-25 19:52:03
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Piotruś gdzie ty kodeks drogowy czytałeś? W Etiopii? Masz obowiązek
    > podporządkować się każdemu organowi kierującemu aktualnie ruchem (bez
    > sensu, ale prawda - policja, celnicy, łopatolog w koszulce odblaskowej
    > itp).

    I SOKiście, trepowi z wojska, kolejarzowi, kierowcy MPK, motorniczemu...
    kogo jeszcze wymyślicie? Podporządkowanie się nie oznacza zatrzymania i
    kontroli dokumentów/auta.

    *