  • 1. Data: 2003-05-15 15:04:27
    Temat: zaginiony weksel
    Od: "s.k." <s...@w...pl>

    witam wszystkich!
    mam pytanie dot. sutyacji, w ktorej zlozony u dostawcy weksel in blanco,
    przez moja firmę- zaginął.
    Mam deklaracje wekslowa z zapisami w jakich sytuacjach moze byc ow weksel
    wypełniony.Deklaracja jest oczywiscie podpisana przez osobę przyjmująca
    weksel w depozyt.Firma przyznala sie do utraty weksla,jednak nie moze
    wyjasniec,jak to sie stało.

    Co moge zrobic ,aby odzyskac swoj papier?Jakie istnieja niezezpieczenstwa
    dla mnie, w obliczu dostania sie weksla w rece osob trzecich?

    dzieki z gory

    wa

  • 2. Data: 2003-05-16 08:32:40
    Temat: Re: zaginiony weksel
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 May 2003, s.k. wrote:
    [...]
    >+ Co moge zrobic ,aby odzyskac swoj papier?

    Nie wiem, bo jak np. jest fizycznie zniszczony to nie znam technologii
    odtwarzania :] ;)

    >+ Jakie istnieja niezezpieczenstwa
    >+ dla mnie, w obliczu dostania sie weksla w rece osob trzecich?

    A to napisz grupowiczom jeszcze czy był "nie na zlecenie" itp.
    I zajrzyj na www.weksel.pl :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-05-16 09:12:07
    Temat: Odp: zaginiony weksel
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    > Mam deklaracje wekslowa z zapisami w jakich sytuacjach moze byc ow weksel
    > wypełniony.Deklaracja jest oczywiscie podpisana przez osobę przyjmująca

    Ta deklaracja jest bez sensu i nic Ci nie da.

    > Jakie istnieja niezezpieczenstwa
    > dla mnie, w obliczu dostania sie weksla w rece osob trzecich?

    Takie, że będziesz może musiał płacić. Ale jak nie zapłacisz, to najwyżej
    dostaniesz komornika.
    Madab