  • Data: 2004-02-10 12:16:23
    Temat: wydawnictwo Zielona Sowa
    Od: "Rafał Michalski" <s...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczów.

    Poszukuję ludzi oszukanych, oszukiwanych i takich, dla których nieuczciwe
    praktyki wydawnictwa Zielona Sowa zagrażają ich dobrom osobistym. Ja jestem
    oszukanym autorem, na którym wydawnictwo usiłuje wywrzeć presje szkalując
    moje dobre imię w miejscu pracy, chcąc abym odstąpił od zagwarantowanego
    umową wynagrodzenia. Z uwagi na proces sądowy, który zamierzam wytoczyć
    wydawnictwu oraz duże zainteresowanie mediów, (wiedząc skądinąd, że nie
    jestem odosobnionym przypadkiem) poszukuję innych ludzi w podobnej sytuacji.

    Odpowiedzi proszę nadsyłać na mój adres prywatny s...@w...krakow.pl

    dr Rafał Michalski