  • Data: 2005-04-07 14:54:47
    Temat: wycena nieruchomosci.. uwazam ze niewlasciwa
    Od: "kolin82" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam problem, gdyz ne zgadzam sie z wycena przez bieglego domu(2 kondygnacje
    + poddasze, kazda kondygnacja ok 80 m2+1/2 domu podpiwniczona + garaz na 2
    samochody) z dzialka ok 900m2 jak moge udowodnic faktyczna wartosc
    nieruchomosci sprzed 5 lat? ile to moglo byc warte??

    Poradzcie cos prosze... bo mam wrazenie niewlasciwego wycenienia domu.. dom
    ma obecnie ok 60 lat, ma okna plastykowe, ogrzewanie centralne + gazowe ,
    podlogi drewniane(sosna) .

    ewentualnie do kogo sie zglosic z wycena i podwazenie tejze wyceny...

    Pomozcie
    Pozdrawiam Kolin