    From: "INDYGO29" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wniosek o widywanie synka czy to przejdzie ???
    Date: Sat, 14 Oct 2006 09:19:47 +0200

    Witam Szanownych forumowiczów.
    Złozyłem właśnie wniosek o widywanie synka. 23 bm. mam rozprawę.
    Ale mam szerego obaw co do tego:((
    Pilnie studiuję to forum i mam kilka pytań, może Ktoś obznajomiony z tematem
    odpowie mi.

    1). Czy ten wniosek przejdzie?? Czy mam szansę aby przeszedł w takim
    kształcie??

    Wnoszę o:

    Umożliwienie mi widzenia i kontaktów osobistych z synem Piotrem ur. 24
    czerwca 2006 roku przez:

    - możliwość odwiedzania syna w każdą środę w godzinach 16.00-19.00, lub w
    dzień następny jeśli z przyczyn wyższych lub wypadków losowych odwiedziny te
    nie będą możliwe.

    - możliwość zabierania syna na każdy drugi i czwarty weekend miesiąca do
    swojego miejsca zamieszkania w godzinach 11.00 w sobotę do godziny 17.00 w
    niedzielę w przypadku gdy dziecko zacznie być na tyle samodzielne aby mogło
    być karmione innym pokarmem niż wyłącznie pokarm z piersi matki. Do tego
    czasu wnoszę o przyznanie mi możliwości zabierania syna w godzinach 11.00 do
    godziny 16.00 w co drugą i czwartą niedzielę.

    - spędzania z synem jednego tygodnia w okresie ferii zimowych oraz jednego
    miesiąca w okresie wakacji letnich w każdym roku.

    2). Jak negocjować przed sądem ewentualne zmiany powyższego wniosku? Gdyby
    żona składała jakieś obiekcje, ustepować bez ustepstwa z drugiej strony czy
    też starać się wynegocjować coś za coś ??( żona napewno bedzie
    prostestować).

    3). Jak poprosić sąd o wyznaczenie widzenia i zabierania synka na święta?
    Poza terminami ustalonymi powyżej?

    4).Jak się przygotować do takiej rozprawy? O co bedą pytać i jak sąd będzie
    się zachowywał wobec mnie?

    5).Czy matka żony (swoisty jej adwokat w każdej sprawie) może być na tej
    rozprawie? Jesli tak czy mogę prosić o wyproszenie jej z sali i jak to może
    być odebrane przez sąd?

    Czekam też na ogólne podpowiedzi za które będę wdzięczny.

    Ubrać się "normalnie", czy raczej tak odświętnie? Może to śmieszne ale
    chciał bym być dobrze odebrany przez sąd.
    Bo jest to dla mnie naprawdę ważna sprawa, zresztą jak chyba dla każdego
    ojca.

    Na ewentualne pytania odpowiem i wyjaśnię jakieś nieścisłości.

    Pozdrawiam Serdecznie.