  • Data: 2005-08-31 19:06:46
    Temat: własność mieszkania a kredyt hipoteczny
    Od: "gajer" <gajeronline_NS_@_NS_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.
    Jestem jedynym właścicielem mieszkania, z tym że w księdze wieczystej jest
    zapis:
    ustanowienia służebności osobistej dożywotniego, bezpłatnego zamieszkiwania
    w lokalu mieszkalnym na rzecz pewnej osoby.

    Czy w takiej sytuacji bank udzieli kredytu hipotecznego zabezpieczonego tą
    nieruchomością.
    Czy będzie wymagana zgoda osoby na rzecz której jest ustanowiona ta
    służebność czy nie, skoro właścicielem mieszkania jestem ja.

    pzdr.