  • 1. Data: 2004-06-19 21:08:57
    Temat: wiata a prawo budowlane
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Moze ktos z Was mial bodobny problem i potrafi mi doradzic. Otoz przy bloku
    wspolnoty mieszkaniowej postanowilismy zbudowc zadaszenie do paleniskiem i ma
    to miec ok. 18m2 powierzchni zbudowane bedzie z okorowanych bali drewnianych i
    przykryte ondulina. Prawo budowlane wymaga w wypadku budowy wiaty czy altany o
    powierzchni powyzej 10m2 uzyskanie pozwolenia na budowe a co za tym idzie
    projektu kierownika budowy wytyczenia geodezyjnego itd. sa to spore koszty i
    chcielibysmy je ominac. Jak w takim wypadku ominac troche prawo i wybudowac te
    zadaszenie bez potrzeby uzyskiwania zgody na budowe?

  • 2. Data: 2004-06-20 12:26:39
    Temat: Re: wiata a prawo budowlane
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Nie wiązać na stałe z gruntem. Nic innego mi do głowy nie przychodzi.