    From: <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: urlop po roku pracy a wypowiedzenie
    Date: 19 Jun 2002 17:21:28 +0200

    Stalo sie. Chce odejsc i oczywiscie pracodawca robi mi problemy z urlopem.
    Sytuacja wyglada nastepujaco. Jest to moja pierwsza praca i przepracowalem w
    danej firmie 18 miesiecy. Slyszalem, ze po roku pracy nalezy mi sie 18 dni
    urlopu. Wykorzystalem wiec 12, i przed odejsciem wraz z 1 lipca za
    porozumieniem stron chcialem wykorzystac jeszcze pozostalych 6 + 9, ktore
    wydawalo mi sie, ze propocjonalnie mi sie naleza.

    Teraz pojawily sie problemy. Ksiegowaly wpiera mi, ze po pierwszym roku pracy
    to mi sie urlop w ogole nie nalezy(dopiero po drugim) i jakos niezbyt jasno
    stwierdza, ze ten przyznany jest mi awansem, natomiast nic juz wiecej nei
    dostane. Czy to prawda? Czy nie mam prawda do pozostalych 15 dni?

    Prosze, rzuccie swiatlo na te sprawe powolujac sie na odpowiednie paragrafy bo
    ja nie wiem co powiedziec.

    Wielkie dzieki
    Michal