  • Data: 2003-06-03 16:06:59
    Temat: ugoda przy rozwodzie
    Od: MikeXex <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Odszedlem od zony - mieszkalismy w moim mieszkaniu ktore zostalo
    przepisane na mnie 3 miesiace po slubie - mam dziecko 2.5letnie
    Postanowilem ze mieszkanie zostawie "zonie" i dziecku - pewnie
    tak czy tak bym go nie odzyskal, cale wyposazenie rowniez -
    wspolnie doszlimy do porozumienia ze ona jedynie mi zaplaci polowe
    jego wartosci (mieszkania) - alimenty ustalilismy na 500zl - tzn
    takie minimum - nie mam jakis specjalnych dochodow

    i teraz pytanie - jak sie z tym wszystkim uporac ? spisac
    to wszystko notarialnie ? potrzeba do tego jakis prawnikow
    czy mozna to spisac samemu i zaniesc do notariusza ?

    co powinienem zrobic w swojej sytuacji zeby uniknac wszelkich
    kosztow (oczywiscie w miare mozliwosci)
    jekie jeszcze powinienem podjac kroki ?

    pozdrawiam
    MikeXex gg: 1188517