  • Data: 2002-08-09 14:09:28
    Temat: slub cywilny + dziecko - chyba troche NTG .... ale ...
    Od: "P. Maziarka" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    na początku przepraszam jeśli ten post jest trochę NTG ale.... nie
    wiedziałem gdzie mogę się dowiedzieć ....i prosić o pomoc ...
    Sprawa jest taka .... ja i moja narzeczona postanowiliśmy się pobrać ....
    tylko jest pewien "problem" ......
    Moja kochana kobieta ma już dziecko z innym "mężczyzną" ....
    Nigdy nie byli małżeństwem .... jeszcze przed narodzinami dziecka opuścił ja
    ... a ona po narodzinach pozbawiła go praw rodzicielskich sądownie...
    (wsunie nigdy mu nie zostały przyznane) ...
    I teraz moje pytanie... jak my się pobierzemy .... ślub cywilny ... to co z
    dzidziusiem ? zostaną mi przyznane prawa rodzicielskie ? czy musze adoptować
    go ? ....
    bardzo tego oboje chcemy tylko nie wiemy jak się do tego zabrać ... ślub to
    wiadome ... a reszta .. ?
    jak trzeba będzie cos załatwiać jakiś urzędach to w jakich ... ? no i od
    czego zacząc ... ?
    a no i jeszcze z nazwiskiem dziecka ? teraz ma nazwisko mojej narzeczonej ?

    za pomoc z góry dziękuje ...

    BTW: a co z alimentami (placone z funduszu alimentacyjnego) jak sie
    pobierzemy ? wsumie na nich nam nie zależy ale ....

    Pozdrawiam
    GM