    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skrzyżowanie, sygnalizacja i... pytanie
    Date: 15 Apr 2005 15:12:17 +0200

    Witam.
    Często zdarza sie, że wjeżdżając na skrzyżowanie (skręt w lewo zielone światło
    strzałka w lewo) nagle kolumna aut sie zatrzyma np ze wzdlędu na przejście dla
    pieszych. Po prosto będąc juz na srodku skrzyżowania nadle auta stają. W
    międzyczasie "moje" światło zmienia sie na czerwone (którego oczywiście nie
    widzę, bo jest daleko za mną) i zielone dostają samochody, króre ja mam po
    lewej stronie i chcą skręcić w lewo. Wywiązuje sie zamieszanie bo blokowane
    jest to skrzyżow. i właściwie zagradzam im drogę, ale nie mam ruchu. Oczywiście
    pyskówki itd itp.
    Czy samochód który właśnie ma zielone powiniem poczekać aż opuszczę
    skrzyżowanie czy może pchać się na chama? czy ja na tym skrzyzowaniu powinienem
    próbować sie jakoś usunąć?

    pzdr greo