  • Data: 2007-01-17 10:35:13
    Temat: rozwód
    Od: "andziasle" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry..nie wiem czy było, nie moge szukac teraz...
    Czy mógłby ktoś mi powiedzieć jak wygląda postępowanie w następującej
    sprawie? Chcę złożyć pozew o rozwód :-(. Oboje z męzem mamy dom, w którym
    mieszkamy od 2 lat. Dom jest na działce, którą notarialnie ostałam od
    rodziców. Na dom mamy wzięty kredyt. Kredyt jest na męża, ale spłacam go ja
    ze swoich dochodów. Mamy dziecko. Chcę uniknąć szarpania się o dziecko i
    dom. Co się dzieje w przypadku gdy jest kredyt na kogoś innego, a spłaca
    ktos inny, jak zwykle sąd orzeka, czy wazna jest wina, czy lepiej może bez
    orzekania o winie?
    od czego zacząć...sytuacja jest trochę skomplikowana, a ja chce jak
    najmniejszym kosztem dziecka wszystko załatwić...choc wiem, ze i tak sie to
    na nim odbije...

    pozdrawiam, prosze o pomoc..
    Ania :-(