    From: "Michał" <brak maila@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: row z woda(zasil bajora) , mozna ogrodzic?
    Date: Tue, 25 Mar 2008 01:31:50 +0100

    witam,
    moze ktos sie wypowiedziec w temacie :
    mam dzialke, na jej koncu jest row ( jestem w trakcie sprawdzania czy to nie
    rzeka:) ) ma szerokosc pol metra w nim plynie sobie woda o szer okolo
    30-40cm na moze kilkanascie glebokosci... ktora zasila zbiornik wodny -
    zalew wedkarski, jesli tak to moge ujac. Czy moge w jakis sposob ogrodzic
    ten row? moja dzialka jest jakby podzielona przez ten wlasnei strumyk.
    Docelowo planuje zrobic na koncu dzialki jakis staw.

    Czy jesli to nie np rzeka, to moge tam cos robic, czy bez wzgledu na to,
    musze miec jakies pozwolenia itp bo to wplywa do zbiornika wodnego?
    pozdrawiam
    Michal